Әр адам үшін ең бастысы – отбасы. Онсыз адам жалғызсырап, қоғамнан алшақтайды. Әркім өзін үйінде сүйіктілері мен жақындары күтіп, қолдау көрсетіп, тірек болғанын қалайды. Бұл әсіресе психикалық және эмоционалдық жағдайы әлі қалыптасып жатқан балаларға қажет. Бірақ, өкінішке орай, кейде сәбилер әлеуметтік-оңалту орталықтарына, балалар үйлеріне, сәбилер үйлеріне түсіп жатады және осындай баланы тәрбиелеуге шешім қабылдаған ересектердің міндеті, оны қамқорлық пен сүйіспеншілікпен қоршап, салауатты отбасылық қатынастардың қалай қалыптасатынын көрсету міндеті тұрады.
Баланың бөтендігі жоқ деп жатады, бірақ шындығында олай. Балаларды асырап алған ата-аналары өз міндеттерін орындамағаны үшін ғана баланы мамандандырылған мекемелерге қайтарған жағдайлар болды. Мұндай жағдайлардың туындау қаупін азайту үшін баланы тәрбиелеуге шешім қабылдаған отбасы, ең алдымен, патронаттық ата-аналар мектебінде оқуы керек.
Патронаттық ата-аналар мектебіндегі сабақтар әр түрлі, дәрістер, тренингтер, практикалық сабақтар, тестілеу және бекіту жаттығулары, топта және жеке сұхбаттар, рөлдік сценарийлер қойылады. Осы іс-шаралардың барлығы адамның осындай жауапкершілікті жеңе алатынын және ата-ана болуға дайын екендігін түсінуге мүмкіндік береді. "АНА ҮЙІ" ҚҚ құзыреттілік орталығы "Pro-mama"ҚҚ ресейлік бастапқы көзі негізінде патронаттық ата-аналар мектебінде оқу бағдарламасын әзірледі.
Психологиялық және педагогикалық цикл отбасылық қатынастардың стандарттары мен білім беру формалары туралы баяндайды. Әр түрлі проблемалар қозғалады, мүмкін болатын қақтығыстар және оларды шешу жолдары талданады. Бұл курста мұғалім эмоционалды жарақат алмау үшін баламен оны асырап алу немесе қамқоршылық туралы ашық сөйлесу үшін ең қолайлы жас пен қолайлы сәтке қатысты мәселені де қозғайды. Сонымен қатар, болашақ Ата-аналармен олардың күтулеріне, қабылданған шешімге қатысты қорқыныштары мен күмәндарына байланысты жұмыс жүргізілуде.
Патронаттық ата-аналар мектебінде оқуды аяқтағаннан кейін үміткерлер курстардан өткенін растайтын сертификат алады.