Ақша әліпбиі

Тәрбиеші Л.Д. Ткачева қаржылық сауаттылық бойынша "Ақша әліпбиі" танымдық ойынын өткізді, ол балалар арасында қызығушылық пен ынта тудырды. Іс-шараға қатысушылар - "Копейкиндер" және "Монеткиндер" отбасылары  "Ақша" тақырыбына әртүрлі тәсілдерді көрсетті, бұл балаларға қаржылық әдеттердің өмірге әсерін көрнекі түрде көруге мүмкіндік берді.

Қаржылық сауаттылық – интернаттық мекемелердегі  балаларды тәрбиелеудегі өзекті тақырыптардың бірі. Қаржыны ұтымды басқару дағдыларының болмауы және ысырапшылдыққа бейімділік көбінесе олардың тәуелсіз өміріне кедергі болады. Осыған байланысты таңдалған тақырып жаңартылған тәрбие парадигмасына сәйкес келеді және осы мәселені шешуге бағытталған.

Сабақтың ерекшелігі заманауи технологияларды қолдану болды. Мұғалім интерактивті тапсырмаларды ұйымдастыру үшін жасанды интеллект пен QR кодтарын қолданатын әдістерді қолданды, бұл ойын балаларға одан да қызықты және қол жетімді етті. Заманауи құралдар оқушыларды тақырыпқа тереңірек енуге  көмектесті және материалды жақсы игеруге ықпал етті.

Ойынның мақсаты орта жастағы балалардың қаржылық білімі мен тәрбиесіне ойын түрінде ықпал ету болды. Сабақ барысында үнемділік пен, қаржылық жоспарлау принциптері сияқты адамгершілік категориялары туралы идеяларды қалыптастыруға, сондай – ақ "алдымен ақша табамыз, содан кейін жұмсаймыз" ережесін сақтаудың маңыздылығына ерекше назар аударылды.

Сондай-ақ, еңбектің адамның қажеттіліктерін қанағаттандырудың негізгі құралы және табыс көзі ретіндегі рөлі атап өтілді. Мұндай іс-шаралар қаржылық сауаттылықты арттыруға, пайдалы дағдыларды қалыптастыруға және оқушыларды ересек өмірге дайындау үшін өте маңызды және  ақшаға саналы көзқарасты  қалыптастыруға  ықпалын тигізеді.