Ойын – қызығушылықты оятатын ұшқын
В. А. Сухомлинский
Адам өміріндегі маңызды міндеттің бірі – өзінің кәсіби бейімділігін анықтау. Мамандық таңдау мәселесі әр адамның алдында бірнеше рет туындайды. Балаларды қолдау орталығында қолданылатын кәсіптік бағдар беру практикасы көрсеткендей тәрбиеленушілердің өзінің кәсіби бейімділігін анықтау барысындағы немқұрайылықты жеңуге бағытталған кәсіптік бағдар беру жұмысының жаңа әдістері мен нысандарын үнемі іздестіру қажет екенін көрсетеді, өйткені кәсіптермен танысудың дәстүрлі әдістері мен тәсілдері балалардың белсенді танымдық қызығушылығын тудырмайды.
Тәрбиеленушілердің тақырыпты мүмкіндігінше терең меңгеруге, онымен жеке байланысуға, армандауға, қызметтің осы саласында өзін сынап көруге деген ұмтылыс пайда болатындай етіп қызықтыру қажет. Бүгінгі таңда ойын ойнау тәсілі белгілі бір мөлшерде , кішкентай балалармен де, жасөспірімдермен де, ересектермен де жұмыс істеудің ең танымал түрлерінің бірі болып табылады. Ойын түрлері көбінесе қарапайым, өз ерікімен қалауы бойынша қатысуға мүмкіндік береді. Ойын ойнау шығармашылық қабілетті дамытады, күшті эмоционалды тәжірибеден өтеді.
Ойында сіз өзіңізді, болашағыңызды толығымен қауіпсіз атмосферада жасай аласыз, бұл әртүрлі өмірлік және кәсіби жағдайларды бастан кешіру, ойнап шығу мүмкіндігі. Ойында әр бала белсенді: ол өзі қалаған кезде және қызығушылық танытқан кезде ойнайды. Балаларға кәсіби бағдар беру жұмысында басқа білім беру формаларына қарағанда ойын арқылы белсенділігі төмен балаларды кәсіби өзін-өзі анықтау процесіне қосуға, болашақ мамандықтарын анықтауға көмектесу оңайырақ.
Педагог-психолог А. Р. Кудушева " Мен кім боламын?» тақырыбындағы кезекті қызықты ойын –сабағын өткізді. Ойын тек көңіл көтеруге ғана емес, сонымен қатар қаншалықты қажетті және таптырмас мамандықтар бар екенін білуге мүмкіндік берді. Психолог өз тәжірибесінде "Монополия", "Мен болашақ банкирмін" және т .б. үстел ойындары белсенді қолданылады. Балалар "Әріп бойынша мамандықтар ", " Ең, ең.."және т. б. сөз арқылы ойнайтын ойындарды жақсы көреді.