Жұмыстың алғашқы күнінен бастап жас педагогтың міндеттері тәжірибелі педагогтармен бірдей, көп жылдық тәжірибесі бар педагогтармен бірдей жауапкершілікке ие. Жұмысқа жаңадан орналасқан маман, осы қиын кезеңде әріптестері мен әкімшіліктен қолдау таппаған жағдайда өзін тағдыр тәлкегінде қалғандай сезінеді.
Ол өзінің дәрменсіздігінен, әкімшіліктің сынынан және тәжірибелі әріптестерінен қорқады. Үнемі уайымдап, ештеңені жіберіп алмауға, ұмытып кетуге қорқады. Иә, ситуациялық мазасыздық тұрақты тұлғалық қасиетке айналады. Қорқыныш пен өз-өзіне және өз қызметіне қанағаттанбау әдеттегі жағдайға айналады. Бұған жол бермеу үшін жас маманға мақсатты көмек қажет. Жаңадан келген педагогтарды тюторлық сүйемелдеу шеңберінде әкімшілік, бекітілген тәлімгерлер көмек көрсетеді, жас педагог мектебінің жұмысы ұйымдастырылады.
Жеке консультацияларда нормативтік-құқықтық базаның мәселелері, құжаттаманы жүргізу қағидалары, сабақ жоспарын жасау, оқу жоспарына сипаттама жасау қаралады. Сонымен қатар тәрбиеленушіге мінездеме жазуды, жеке даму картасын қозғалтуды , білімін бақылау әдіс – тәсілдерін және формаларын, қиын жағдайдан шығу тәсілдерін, қарым –қатынас психологиясын және жұмыс күні бойынша уақытты тиімді пайдалануды үйренеді.