Қыркүйек айы бойынша тәрбие жұмысының қорытындысы

2021ж.07.10. басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Абдулина Г.К. Орталықтың педагогтарымен кеңесотырысын өткізіп, қыркүйек айы бойынша тәрбие жұмысының қорытындысымен таныстырды. Қызметті рейтингілік бағалау жүйесі бойынша Сагындыкова Н.Т. көш бастап тұр.

Нагима Темиргалиевна өз қызметінде денсаулық сақтау технологияларын кеңінен қолданады: дене жаттығуын жасау, серуендеу, музыкотерапия , релаксация.Топ бойынша тәрбиеленушілердің «Олимпиадалық» деп аталатын рейтингілік жүйесін жасады, яғни бағалау олимпиада жүйесі бойынша өткізіледі: барлығына 100 ұпайдан үлестіреді, рейтинг нәтижесі бойынша ұпайлары қосылады немесе алынып тасталады. Тәрбиеші Н.Т. Сагындыкованың айтуынша рейтингілік жүйенің көмегімен ол келесі сұрақтарға жауап таба білді:

Балаларды топта және Орталықтағы өмірге белсенді қалай тартуға болады?
Олардың белсенділігін қалай арттыруға болады?
Белсенді балаларды қалай ынталандыру керек және олардың қызметін қалай бақылау керек?
Өзін-өзі басқаруды қалай дамыту керек?

"Олимпийский" рейтингтік жүйесінің әзірленген ережесі бар, оның негізгі мақсаты - оқушыларды ұжымдағы әлеуметтік рөлдерді қоғамдық, жүйелі, белсенді орындауға тарту.Балалармен әңгімелесу барысында топ тәрбиеленушілері рейтинг принциптері туралы жақсы білетіні анықталды: Объективтілік-бұл тәрбиешінің барлық оқушыларға тең, достық қарым-қатынасын бағалауд критерийлері.

Жүйелілік. Көрнекілік. Жариялылық.

Тәрбиеленушілер топтың дамуына, жеке өсуін дамытуға қосқан үлестерін бағалаудың бұл түрін ұнатады.Тәрбиеленушінің табыстылығын бағалау критерийлері әзірленді:Режимді сақтау. Гигиеналық процедураларды орындау. Кезекшілік.Оқу үлгерімі.Сыртқы түрі.Қоғамдық белсенділік Тәртіп. Еңбек.Шаруашылық-тұрмыстық дағдылар.Өзін-өзі басқару жұмысына қатысу.

Барлығының жалпы ұпайы – 100
Тәртіп бұзғаны үшін – минус 100

«5» тік баға үшін – (+200)
«4» тік баға үшін - 100
«2» лік баға үшін - ( - 100)

Жарыстың кез –келген түрінен жүлделі орын алғаны үшін

1- орын – 1000
2-орын – 500
3-орын – 300
Үйірме – 200
Секция - 200

Қазақ тілін оқыту мәселесі жеке критерий ретінде бөліп көрсетілген, бұл тәрбиеленушінің рейтингін жалпы бағалауда айтарлықтай маңызды сәт болып табылады. Іс жүзінде әрбір бала қазақ тілінде сөйлесуге қатысқаны үшін, өз бетінше орындаған үй тапсырмалары үшін бонустық ұпайларға ие.

Тәрбиеленушіні қызметкерлердің, алмастырушы мұғалімдердің, кіші қызметкерлердің бағалауы үлкен маңызға ие. Ұпайларды есептеу кезінде бұл міндетті түрде ескеріледі .

Тәрбиеленушілермен сұхбаттасу кезінде тәрбиеленушілердің жетістіктерін бағалаудың қазіргі рейтингтік жүйесі оны оқуда және үйірме сабақтарында жақсы, белсенді, нәтижелі болуға ынталандырып қана қоймай, оны моральдық тұрғыдан теңестіретіні анықталды. Рейтинг кестесі көрнекті жерде ілінген, онда бір реттік тапсырмалардың орындалуы да, сондай-ақ барлық топтық және жалпы іс-шараларға (әңгіме сағаттары, спорттық жарыстар, көрмелер, концерттер, сенбіліктер, бас тазалау және т.б.) қатысуы да тіркеледі. Тәрбиеленушіге берілетін ұпайлардың саны іс-шараларға қатысу дәрежесіне байланысты болады. Мысалы, іс-шараға қатысу 100 ұпайға, іс-шараны дайындауға және өткізуге қатысқаны үшін 200 ұпайға бағаланады.

Аптасына бір рет, әдетте сенбі немесе жексенбі, тәрбиеші және барлық тәрбиеленушілер дөңгелек үстел басына жиналып, жиналған ұпай санын есептейді, кейде бұл үшін 2 сағатқа дейін уақыт кетеді. Қорытындылау кезіндегі негізгі ереже: жеке тұлғаны емес, мәселені, әрекетті талқылайды. Балалар не үшін және кімге қанша ұпай қойылғанын білуі керек. Егер ұпайлар бірден анықталса, қанағаттанбағандар анықталмаса, орындалған іс қосымша бағалауға лайық па, жоқ па деген сұрақ талқыланады. Топ белсендісінің отырысында тек даулы ұпайлар талқыланады. Балалар өздері біреуді жоғарылатуды және кімге ұпай алуды ұсынады. Балалар дауласады, қорғайды, дәлелдейді, мысалдар келтіреді, салыстырады және талдайды, ең бастысы әділ және принципті болуды үйренеді. Топта шешімінсіз бірде-бір ұпай ешкімге берілмейді . Әрине, жетекші рөлді әр оқушыны бағалауға қатаң жеке көзқараспен қарауды тәрбиеші атқарады, ол оқушылардың назарын, ең алдымен, қорытынды жасау кезінде тәрбиеленушіні алған жалпы ұпайы емес, оның өсуі мен белсенді өмірлік ұстанымының артуы маңызды екендігіне аударады. Жаңа іс-шара басталар алдында ұпайлар нақтыланады және балалар өздері қатысуды немесе қатыспауды таңдайды. Олар өздері қандай жұмыс жасай алады, ол оған қызықты ма, достарын артта қалдырмау , оның күші мен уақыты жеткілікті ме дегенге таңдау жасайды. Ең көп ұпай жинаған оқушы жеңімпаз болып табылады . Үздік тәрбиеленушілер қамқоршылардан атаулы стипендия алады.

Тәрбиеші пәндік-дамытушылық ортаны жаңарту бойынша жұмыс жүргізді, қабырға бұрышындағы материалды үнемі жаңартып отырады . Барлық тәрбиеленушілер қосымша білім алумен қамтылған . Педагог барлық материалдарды уақытында тапсырады, Ғылыми кеңестің белсенді жұмысын жүргізеді . Өз тәрбиеленушілерінің сынып жетекшілерімен тығыз байланыста жұмыс істейді. Кезекшілік кезінде топ тәрбиеленушілері тапсырмаларды жауапкершілікпен орындайды , орындалған жұмыс туралы есеп тапсырады . Қыркүйек айындағы тәрбие жұмысының қорытындысы бойынша Сағандықова Нағима Темірғалиқызы бірінші орында тұр.